דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים עיצוביים של קולט אדים במטבח 

מאת    [ 05/01/2011 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 4630 פעמים ]

רבים מן הצרכנים מעוניינים שיהיו להם במטבח הפרטי שלהם מכשירי חשמל לרבות קולטי אדים אשר מציעים פונקציונאליות רבה ונוחות משולבים עם מראה דקורטיבי ייחודי אשר מתאים לסביבת המטבח כולה ולאישיות ואופי בעלי הבית.

עיצובים מיוחדים של קולט אדים הינו המילה האחרונה בסטיילינג של המטבחים. הקולקציות החדשות של קולטי האדים  מעוצבות על בסיס קונספט השאפתנות. התחום המתפתח של מוצרים שימושיים הכוללים עיצוב אלגנטי ומינימליסטי.  תחום זה מאופיין על ידי שימוש בדרגת חומרים גבוהה מאוד במוצרי חשמל במטבח ובקולטי אדים בפרט, תשומת לב לפרטים קטנים ופיקוח גבוה בשלובי הייצור ולבסוף, עיצוב וטכנולוגיה חדשנית.

לדוגמא ניתן לראות קולקציות חדשות של מוצרי חשמל אשר בשיתוף פעולה עם מעצבי על כדוגמת המעצב האמריקאי רוברט ברונר, שבמשך שנים היה מסור לתחום העיצוב התעשייתי וכיום הוא מוביל את אחת מחברות העל היוקרתיות ביותר בשוק מוצרי החשמל למטבח.

קולטי אדים מעוצבים הם בחזקת פריט דקורטיבי דומיננטי בחלל המטבח. העיצובים הייחודיים חוזרים למינימליזם יסודי ולאלמנטים אקזוטיים.

מותגים רבים של מוצרי חשמל למטבח מתאפיינים בחדשנות עיצובית. בזכות פיתוח טכנולוגיות סריקה והדפסה וכן, חומרי צריבה ייעודיים ועמידים נולד טרנד נוסף. כיום, אפשר "להדפיס" כל עיטור או תמונה בה נחפוץ, על גבי זכוכית. התוצאה: עולם חדש של אפשרויות נפתח בפני המעצב המבקש להעניק ליצירתו אישיות ייחודיות משל עצמה. הדפסות שונות של עיטורים ותמונות על גבי קולטי האדים, הפכו לטרנד עכשווי ומבוקש. ניתן לראות כי ישנו שילוב של שני טרנדים שונים בתחום. לתוך תחום זה של הדפסות ועיטורים השתלב טרנד נוסף שבולט מאוד בשוק מוצרי החשמל - טרנד השחור – לבן.  ניתן לראות איורים ועיטורים על גבי קולטי אדים רבים אשר מיובאים בצבעי השחור לבן. עיטורים ייחודיים אלו נותנים למטבח האישי אופי ואישיות שמשקפת את בעליו.

ניתן לראות טרנדים אלו על גבי קולטי אדים רבים אשר נותנים ביטוי עכשיו, מעוצב וייחודי לטרנדים החדשים הקיימים בעולם העיצוב, זאת בשילוב שירות אדיב, איכות מוצרים גבוהה וטכנולוגיה חדשנית.

המטבח כידוע לך, הוא לב הבית - ומוצרי החשמל למטבח של לי ונט, הם לב המטבח. אנו עושים הכל, ומכל הלב, כדי לייבא לישראל את מוצרי חשמל איכותיים ביותר, המתקדמים ביותר... ובמחירים שלא יאלצו אותך לקחת משכנתא נוספת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב